Jumaat, 17 September 2010

cerita sepanjang raya...1-3...

tahun ni... raya memang best...
pas solat raya kami sekuarga bersiap2 nak balik kg..
Raya pertama distinasinyer kat kg belah mak... Simpang Renggam...
ni gambar sebelum kami sekuarga bertolak ke kampung...

TAHUN NI TEMA FAMILY AQ BLUE BLACK

Sebelum Sampai ke kg Simpang renggam... kita org ke kg bakal makmetua aku kat kg gunung pulai...
suasananya meriah gler,... mmg best....

MASA NI AD N FAMILY AKU BERGAMBAR DGN ATUK TUTUR N ATUK KPD TUNAG AKU

mmg best... sesampai jer kat kg Gunung Pulai... dia org semua tengah bergambar.. 
so... ni jer gambar y aku dpat amik

ANTARA Y ADA.... MASIH BNYAK LAGI...
Kat atas tu de, fizi, ayah, pak ude, adik, makusu, abg edy, mamayah,afi, pakitam terselit jer, nurul, ain, hazli, kak nisah n abg turi

 Lepas ke gunung pulai.. kita org gerak balik ke kampung yaie... 

JOM2 blik kampung simpang renggam....

Sesampainya kami semua ke kg... de adegan y best nak Aq kongsi dgn semua...
mmg best... 

antara part2 y menarik masa photoshoot kat Bas Sekolah... hahaha... mcm GBS...

Masa ni sengsara tol rasanyer... mcm2 hal jd waktu nih... Bekalan Air x de... adik aku y laki nih terpaksa mandi kat perigi... Airnyer... Prghhh sejuk Gler beb.... Dah mcm dulu2 plak..
pastu time kita org balik sesi bergambar pun bermula... wat kenangan...

MASUK RAYA Y KE 2... KAMI SEMUA NAK GERAK KE AIRTAM PULA... TAPI SINGGAH DULU KAT KWSAN PERKUBURAN...
AL-FATIHAH 
Puas berjalan masa raya kedua nih... y best.. aku n adik bongsu aku test Scooter kecik... hahah... mcm kanak2 Rebina Gtu....
 
PEACE.....

Pas bermalam kat kg selama 3 hari... petang tu aku balik ke kota semula... kami semua sampai umah mlm jgklah... sebab... ngejarkan masa tuk uruskan kerja sekali...
papehal pun... tahun nih beraya kat kg mmg best cuma tanpa nyaie tercinta tiada,.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan