Rabu, 10 November 2010

Temuduga..

Salam Ceria n Salam 1 Malaysia...
hari nih, aq nak cter... pasal temuduga y aku lalui tadi...
pkl 7.45... aq dh kuar umh.. dah siap cecantik tuk sessi temuduga...
sesampainyer jer aku kat tpt temuduga... aku dapati de seorg jer y tnggu situ.. lelaki... ha... aku dah seram sejuk dah... lutut menggigil habis... tapi aku lek2 jer... mn x nyer.. aku ingat cuma 2 org jer y ade... gerenti di soal selidik bnyak... argh... risau...
tnggulah dlm pkl 8.30... alhamdulillah... de 2 3 org y datg... semua de y dari pasir gudang, tmn kuso n mn2 lagilah... sementara duduk untuk tnggu giliran... ade 3 panel masuk kat bilik temuduga... wa...... muka ketat2 habis... seram... sblum nih penah jgk ditemuduga tapi muka manis jer.. hahaha...
huh... tiba gilirin aku tuk di temuduga... mcm2 ada... y kelakar... y x confiden nak jawap pun ade... hahaha... aku x mau ckp pe y disoal.. nt korang x rasa plak bila nak ditemuduga...
syukur alhamdulillah.. aku pun selamat dari sessi tu...
keluar dgn penuh bangga... yelah semalaman x tido pkkan pasal ni... so mlm nih dah bleh tido dgn tenang n aman je... mimpi indah2 lah katakan... hihihi
so, skng ni dah kene pk pasal mjlis plak nt... OMG....
harap2 jawatan tu nt mmg tuk aku... rezeki tuk perkhwinan aku... eee... walaupun seram tapi best...
thnks 4 my love...

P/S : pa, me kasih atas segalnyer k. segala susah payah y papa wat demi mama, mama x kan lupa,,, n mama hargai sangat ..mama sayang papa...
thnks 4 every thing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan