Jumaat, 31 Disember 2010

Sedih


Hari nih dah msk hari ke-4 mak masuk Wad... huhuhu... sedihlah... Keadaan mak pasang surut jer... berita terbaru y aku dgr... keadaan kaki mak mkin bengkak...Entah bila nak surut.... Semua dalam 1... Pakej lengkap penyakit y mak hadapi skng... aku gelisah btul... Sejak mula mak masuk Hospital... aku x senang duduk... wat semua x kene... hati gundah gulana jer... ya allah, tabahkanlah hati aku y allah, kuatkanlah semngat aku tuk jalani kehidupan nih... 

Sepanjang mak duk kat sepital.. suami aku bnyak membantu...segala suka dn duka y aku hadapi aku luahkan padanya... hnya dia y mengerti... aku bersykur dia ada disamping aku tiap waktu dn ketika sewktu aku memerlukannya... aku juga bersyukur sngat, sbb sepanjang mak kat sepital, kwn2, saudara, mertua, semua dtg melawat mak... terharu sngt... thnks semua, ats sokongan n dorongan y kamu semua beri...

Ptg ni, aku akan jumpa mak kat sepital... harap2 mak x lah mcm semlm,, yelah mn x nye... semlm ptg masa aku dtg... mak demam mengigil 1  bdn... aku x dpt tahan sebak... kat situ jgk aku ^ - ^ huhuhuhu.... sedih gler... masa tuh nasib baik mak metua kesygan aku ada menemani aku... alamak.. ni pun cam nak nangis jer... waaaaaaaaa  ^ - ^....

hope ptg ni semua ok...
 x sbr nak jumpa n cium mak...

mak, cepatlah sembuh... kakak rindu mak kat umah nih... rindu dgn gelak tawa mak, rindu nak (ketam) mak... rindu nak gurau2 dgn mak, rindu nak dengki mak,,, rindu nak tido dgn mak, rindu nak wat keje sesama dgn mak, rindu nak mkn sama dgn mak, rindu nak tgk tv sesama dgn mak... mak~~~~~ kakak rindu.....

mak... cepatlah sembuh yer... kami satu kuarga teramat rindukan mak... mak cpt baik ye...
nt kita g tepi pantai k...

sok birthday mak... so kami satu kuarga x dpt merayakan birthday mak sok... sbb mak kat sepital x baik lagi... tapi sok aku akan sambut jgk birthday mak...tanpa kek... n y pasti... kami semua sok ada menemani mak.... 

mak, kakak, lie sayang mak, abah, epi, ati jiji, mumus, memek, tuyit, toyen, memekcik, lala anak2 mumus, n anak2 memek,,,, KAMI SEMUA SAYANG N RINDUKAN MAK....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan