Sabtu, 17 Disember 2011

Nak Pegi Lawatan

HIHIHIHI....
Hari ni aku just nak kongsi cerita dgn korang semua... sok aku dgn semua staff pejabat aku akan ke Terengganu dgn Kuantan. Sebab de lawatan ke sana... Seminggu Tu... waaaaaa aku tinggal kan si comel aku dgn my lovely husband...

Dengar cerita tempat y aku nak pergi nih merupakan tempat dimana pejabat itu melaksanakan 5s dan memenangi anugerah 5s terbaik dan pejabat yang indah dan tercantek... so... disebabkan itulah kami semua nak kesana... melihat dan meninjau2 tempat org... mesti cantekkan... aku akan amik kesempatan ini utk mengambil foto dan aku akn kongsikan bersama korang semua...

Doakan juga perjalanan aku selamat pegi dan balik yer...
dan setiap perjalanan aku nanti insyaallah aku akan update dari hari ke hari...

mIsS you alL AloT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan