Isnin, 9 Januari 2012

Birthday & Birthday

8.01.2012
Merupakan Hari Jadi Mak mertua aku y ker 52 tahun... SelamaT Hari Jadi mak... Mak Mertua??  Ermmm... sebelum ni banyak cerita y aku dengar pasal kes Mak mertua y garang dan x menyayangi anak menantunyer... Tapi Aku bersyukur sesangat.. sebab aku dah ada mak y amat menyayangi aku... di tambah pula dengan kasih dan sayang dari Mak mertua aku sendiri... Kasih serta sayangnya sama seperti mak aku menyayangi aku... aku sayang gler pada dia... nak kata perangai dia,,, ermmm mcm sama jer dgn aku... lagi bab shooping Baju... WOW... Kita org memang The One...hahah... Yelah time bab menghabiskan duit... hahaha akulah rajanya... Tapi jgn salah anggap... Simpan Tetap simpan Beb... hahahah...

9.01.2012
Hari ni pulak genap umur adik aku y no3 punya birthday... y ke berapa erk... 2012 - 1991 = ha kiralah... aku lupa... hahhah.. bukan pe malas nak pikir... diam x diam dah besar dah dia... tahun ni dia akan berumahtangga.. apepun akak doakan semoga atie akan bahagia hingga keahir hayat... DENGAR KATA SUAMI... jadi seorg y bertanggung jawab, tetapkan iman dlm hati dan sabar menempuh hari2 y akan datang dgn tabah.

 SELAMAT HARI LAHIR DARI SAYA UNTUK KAMU BERDUA