Jumaat, 4 Mei 2012

Terlepas jua akhirnya>>>>>

salam semua... salam sejahtera juga pada semua
Lama x update blog aku ni... yelah sejak balik dari krusus 2 minggu ni... mcm2 berlaku kan...
sebenarnya bnyak pengalaman aku nak kongsi dgn korang semua nih... 
tapi satu2 k

sepanjang tempoh aku menghadiri kursus di Austin Height Golf Resort...
memang menyeronokan...
ramai kwn2 baru yng aku kenal... dari pelbagai jabatan juga
kebetulan sepanjang tempoh aku menghadiri krusus tu.
aku sebilik dgn pejabat pertanian johor, dgn pejabat pendidikan agama daerah pontian...
mmg best diorg tu...
sporting habis...
pembahagian kumpulan pula...
lg best...
dlm kumpulan aku tu... hahahahah
mcm2 perangai dan mcm2 gelagat y ada....
pelbagai usia juga.
hihihi

nak tahu selanjutnya....
nt aku sambung k....

tnggu...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan