Sabtu, 7 April 2012

KECERIAAN~~

SALAM 1 MALAYSIA....
Salam semua... Ape khabar hari ni?? aku ok... cerialah sikit berbanding sebelum ni...

hari ni aku nak kongsi cerita dgn korang semua...
sejak abh aku balik dari hospital baru2 ni... mak jaga abah bagai menatang minyak yang penuh... Pada mulanya abah mmg x menunjukkan sikit perubahan... yelah mn x nyer, keceriaan langsung x nmpk terpanjar kat mukanya... apatah lagi mendengar gelak tawanya... hanya berdiam diri jer... cakap pun sikit2 jer... hati seorg anak mn y x sedih melihat keadan org tuanya berkeadaan mcm tu kan.... apetah lagi seorg wanita y bergelar isteri...

hari ini 7 April 2012.... aku mendengar khabar berita y amat mengembirakan... tiap hari aku bertnyakan khabr dari mak dah adik2 ku keadaan abah yang sekarang... korang semua tahu... abah aku dah kembali ceria... ketawa... oklah,... cuma x leh terlalu sangat buat kerja2 berat... hihih.. lapanglah dada aku...

terima kasih mak kerana mak menjadi seorg isteri y tabah, dan sabar melayani abah hingga pulih smpai hari ni...

LOVE YOU ABAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan