Sabtu, 18 Februari 2012

~~Yang Terbaik~~

Salam sejahtera semua,,,,
Hari ni... aku hanya nak berkongsi cerita dgn korang semua.
Mak... Kesihatan mak dah mkin pulih,, cuma aku kena pantau kesihatan dia dari jauh jer... Abah pulak... bulan 3 ni Return Balik g IJN... hope semua y diharapkan akan berjalan dgn lancar dan semuanya akan selamat.
Keadaan mak mertua aku pulak... aduh... lututnya tu asyik sakit jer... risau aku... mcm mn nak pulihkan keadaan nyer yerk.... Ayah... ritu baru dpt tahu kepala ayah bocor.. kata mak terantuk bucu yang kat luar umah... katanya banyak jugak darah y keluar... suruh g klinik x mahu pegi.. mana x nyer ayah tu ape nak g klinik... huhuh... esoknya dgr cita darah ayah dah x mengalir keluar lagi... luka kat kepala dah mula mengecut....oklah bila dengar kan... tapi tulah... akan datang kita x tahu kesannya apa y akan terjadi.. tapi aku mengharapkan dan mendaokan agar tiada apa y akan berlaku... amin....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan